Konstruktivistička nastava : teorija i empirijska istraživanja / Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić, Milan Matijević
Konstruktivistička nastava : teorija i empirijska istraživanja / Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić, Milan Matijević
Autor Topolovčan, Tomislav
Ostali autori Rajić, Višnja
Matijević, Milan
Nakladnik Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017
Materijalni opis 272 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Biblioteka Magister ; knj. 19
Napomena O autorima: str. 269-270.
Bibliografija: str. 230-251.
Summary.
Kazalo.
Predmetna odrednica konstruktivizam <obrazovanje>
alternativne škole
digitalni mediji - primjena - obrazovanje - istraživanje - Hrvatska - 2016.
Klasifikacijska oznaka 37.091.3 Nastavne metode i postupci. Oblici nastave i izobrazbe
37:004 Obrazovanje u odnosu na računalnu znanost i tehnologiju, računalstvo, obradu podataka
Anotacija Konstruktivistička paradigma prisutna je dulje od pojave prvih digitalnih medija, no autori naglašavaju kako je upravo ona bliska onome što od nastave očekuju učenici i učitelji. Ključni pojmovi koji su važni za objašnjavanje procesa učenja i poučavanja današnjih generacija učenika u ovoj studiji su konstruktivistička nastava i digitalni mediji. Autori ističu kako didaktički scenariji koji se nude današnjim generacijama učenika trebaju uvažavati medijsko okruženje te stilove učenja pripadnika net-generacija. Kroz poglavlje pod naslovom Konstruktivistička nastava nude povijesni pregled raznih teorija u ovom okviru te u narednim poglavljima izlažu svoje istraživanje. Istraživanje se provelo s ciljem ispitivanja obilježja uporabe digitalnih medija i konstruktivističke nastave sa stajališta učenika i nastavnika osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj. Monografiji su priloženi upitnik za učenike i upitnik za nastavnike.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 9789538115264
Građa KnjigaKnjiga

TOPOLOVČAN, Tomislav
Konstruktivistička nastava : teorija i empirijska istraživanja / Tomislav Topolovčan, Višnja Rajić, Milan Matijević. - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. - 272 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka Magister ; knj. 19)
O autorima: str. 269-270. - Bibliografija: str. 230-251. - Summary. - Kazalo.
ISBN 9789538115264


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999-2018. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.