Formiranje cijena u maloprodaji : cijenovne strategije - promocije - profitabilnost / Dario Dunković
Formiranje cijena u maloprodaji : cijenovne strategije - promocije - profitabilnost / Dario Dunković
Autor
Dunković, Dario
Materijalni opis
VI, 280 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. [251]-273.
 
Kazalo.
Klasifikacijska oznaka
338.5 Cijene. Formiranje cijena. Troškovi
 
339.37 Trgovina na malo. Maloprodaja
Anotacija
Sveobuhvatni udžbenik o maloprodajnom menadžmentu. Knjiga se temelji na teoriji, empirijskim istraživanjima i prikupljenoj statističkoj građi, a cilj joj je prikazati kako se cijenama može utjecati na privlačnost trgovina i u kojoj mjeri ponašanje kupaca može utjecati na formiranje cijena. Obuhvaća poglavlja o formiranju maloprodajnih cijena, cjenovnim strategijama, cjenovnim promocijama te profitabilnosti maloprodavača.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-346-075-8
Građa
Knjigaknjiga

DUNKOVIĆ, Dario
Formiranje cijena u maloprodaji : cijenovne strategije - promocije - profitabilnost / Dario Dunković. - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. - VI, 280 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografija: str. [251]-273. - Kazalo.
ISBN 978-953-346-075-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.