Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Darko Lukić
Autor
Lukić, Darko
Nakladnik
Materijalni opis
311 str., [1] presavijeni list s tablom : ilustr. ; 20 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Mansioni : teatrologijska i dramska biblioteka Hrvatskog centra ITI- UNESCO. Teatrologija
Napomena
Str. 245-246: Bilješka o autoru.
 
Bibliografija: str. [238]-241.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
792.07 Kazališna profesija i pripadajuća zanimanja i aktivnosti
Anotacija
Knjiga o kazališnoj produkciji, marketingu i menadžmentu, nastala na osnovu autorovih usporednih istraživanja europskih i američkih iskustava s onima u tranzicijskim zemljama i hrvatskoj suvremenoj praksi. Kao prva takva knjiga na hrvatskom tržištu, ona predstavlja i polazište za daljnja teorijska proučavanja sličnih tema. Osnovne tematske cjeline knjige su: Osnove produkcije scenskih i izvedbenih umjetnosti, Praktični poslovi kazališne produkcije, Kazališni marketing. Na kraju je popis literature, bilješka o autoru te niz dodataka (autorski ugovori, ugovori raznih zemalja o autorskim pravima, izvođački ugovor, financijski plan projekta...)
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6343-43-6
Građa
Knjigaknjiga

LUKIĆ, Darko
Produkcija i marketing scenskih umjetnosti : organizacija, planiranje, proizvodnja i marketing u kazalištu / Darko Lukić. - Zagreb : Hrvatski centar ITI - UNESCO, 2006. - 311 str., [1] presavijeni list s tablom : ilustr. ; 20 cm. - (Biblioteka Mansioni : teatrologijska i dramska biblioteka Hrvatskog centra ITI- UNESCO. Teatrologija)
Str. 245-246: Bilješka o autoru. - Bibliografija: str. [238]-241.
ISBN 953-6343-43-6


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.