Djeca s teškoćama u učenju i mentalnim smetnjama u redovitoj nastavi : kako ih prepoznati, razumjeti i pomoći im da postignu uspjeh u školi : [praktični priručnik za nastavnike, školske pedagoge, psihologe i pomoćnike u nastavi] / Myles L. Cooley ; [preveo s engleskoga Dubravko Galić]
Djeca s teškoćama u učenju i mentalnim smetnjama u redovitoj nastavi : kako ih prepoznati, razumjeti i pomoći im da postignu uspjeh u školi : [praktični priručnik za nastavnike, školske pedagoge, psihologe i pomoćnike u nastavi] / Myles L. Cooley ; [preveo s engleskoga Dubravko Galić]
Autor Cooley, Myles L.
Ostali autori Galić, Dubravko [prevoditelj]
Nakladnik Zagreb : Naklada Kosinj , 2017
Materijalni opis 213 str. ; 28 cm
Napomena Prijevod djela: Teaching gifted kids with mental health & learning disorders in the regular clasroom : how to recognize, understand and help challenged (and challenging).
O autoru: str. 213.
Bibliografija: str. 181-194.
Kazalo.
Predmetna odrednica inkluzivno obrazovanje - Sjedinjene Američke Države
djeca s teškoćama u učenju - odgoj i obrazovanje - Sjedinjene Američke Države
djeca s intelektualnim teškoćama - odgoj i obrazovanje - Sjedinjene Američke Države
Klasifikacijska oznaka 376 Obrazovanje, nastava, poučavanje posebnih skupina osoba. Specijalne škole
37.04 Obrazovanje u odnosu na učenika. Vođenje od strane odgojitelja
159.922.7/.8 Dječja psihologija. Psihologija adolescencije
Anotacija U prvome dijelu priručnika autor iz tridesetogodišnjeg iskustva opisuje ulogu škole i strategije za postupke u radu s djecom koja imaju mentalne poremećaje i teškoće u učenju. U drugome dijelu abecednim se redom navode i opisuju mentalni poremećaji i teškoće u učenju, uz literaturu i izvore za nastavak istraživanja. Iako je u prvom redu namijenjen nastavnicima, pedagozima i pomoćnicima u nastavi, priručnik je koristan i roditeljima te svima koji rade s djecom i promiču inkluziju.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-6097-19-7
Građa Knjigaknjiga

COOLEY, Myles L.
Djeca s teškoćama u učenju i mentalnim smetnjama u redovitoj nastavi : kako ih prepoznati, razumjeti i pomoći im da postignu uspjeh u školi : [praktični priručnik za nastavnike, školske pedagoge, psihologe i pomoćnike u nastavi] / Myles L. Cooley ; [preveo s engleskoga Dubravko Galić]. - Zagreb : Naklada Kosinj, 2017. - 213 str. ; 28 cm
Prijevod djela: Teaching gifted kids with mental health & learning disorders in the regular clasroom : how to recognize, understand and help challenged (and challenging). - O autoru: str. 213. - Bibliografija: str. 181-194. - Kazalo.
ISBN 978-953-6097-19-7


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti