Design thinking za nedizajnere : kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati / Vedran Antoljak, Miroslav Kosović
Design thinking za nedizajnere : kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati / Vedran Antoljak, Miroslav Kosović
Autor Antoljak, Vedran
Ostali autori Kosović, Miroslav
Nakladnik Zagreb : Školska knjiga : Sense savjetovanja, 2018
Materijalni opis 160 str. : ilustr. ; 22 cm
Napomena Bilješka o autorima: str. 160-[161].
Bibliografija: str. 158-159.
Predmetna odrednica inovacije - ekonomsko gledište
kreativno mišljenje - tehnike
dizajn usmjeren korisnicima - priručnici
kreativna ekonomija
poduzeća : inovacijski sustav
upravljanje ljudskim potencijalima - psihološko gledište
menadžment, inventivni - metode i tehnike
Anotacija Design thinking je način rješavanja nekog problema pomoću skupa metoda i tehnika koje izvorno potječu od dizajnera. Ideja design thinkinga temelji se na premisi da velik broj ljudi ima prirodne predispozicije za dizajnerski pristup i inovatorstvo, a da za njihovu aktivaciju ne trebaju proći stručnu edukaciju. Za korištenje te metode ključnim se sposobnostima ne smatraju analitičnost i visok kvocijent inteligencije, već intuicija i emocionalna inteligencija. Design thinking pretpostavlja da je jefitinije lansirati nesavršen proizvod koji treba doradu, nego zakasniti s njegovim lansiranjem. Dizajnerski pristup rješavanju problema primjenjiv je u razvoju bilo kojeg proizvoda, usluge ili poslovnog modela.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-0-60093-5
Građa Knjigaknjiga

ANTOLJAK, Vedran
Design thinking za nedizajnere : kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati / Vedran Antoljak, Miroslav Kosović. - Zagreb : Školska knjiga : Sense savjetovanja, 2018. - 160 str. : ilustr. ; 22 cm
Bilješka o autorima: str. 160-[161]. - Bibliografija: str. 158-159.
ISBN 978-953-0-60093-5


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.