Početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku : metodički sadržajno-vremenski optimum poučavanja / Vesna Budinski
Početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku : metodički sadržajno-vremenski optimum poučavanja / Vesna Budinski
Autor
Budinski, Vesna
Materijalni opis
199 str. : ilustr. ; 25 cm
Napomena
O autorici: str. 195-199.
 
Bibliografija: str. 158-166.
 
Summary.
Klasifikacijska oznaka
37.091.3:811.163.42 Metodika nastave hrvatskog jezika
Anotacija
Autorica istražuje metodički sadržajno – vremenski optimum poučavanja početnoga čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku utemeljen na razvojnoj pismenosti. S obzirom na specifičnosti područja i njegovu interdisciplinarnost jasno se određuje položaj, važnost i svrha početnog opismenjavanja. Također se donosi povijesni pregled poučavanja početnog čitanja i pisanja u Hrvatskoj s obzirom na početnice, priručnike i metodičke knjige te nastavne programe. Metodički sadržajno – vremenski optimum početnoga čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku u ovoj se knjizi temelji na teorijskim razmatranjima i provedenom istraživanju. U knjizi se predlaže metodički sadržajno – vremenski optimum poučavanja početnoga čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku u četiri ciklusa tijekom dviju školskih godina kako bi učenici ovladali aktivnim govorenjem i slušanjem, čitanjem i pisanjem do razine automatizacije.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-359-046-2
Građa
Knjigaknjiga

BUDINSKI, Vesna
Početno čitanje i pisanje na hrvatskome jeziku : metodički sadržajno-vremenski optimum poučavanja / Vesna Budinski. - Zagreb : Profil Klett : Učiteljski fakultet Sveučilišta, 2019. - 199 str. : ilustr. ; 25 cm
O autorici: str. 195-199. - Bibliografija: str. 158-166. - Summary.
ISBN 978-953-359-046-2


Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.